Roxie Węgiel-Mglej została pierwszą polską gwiazdą Rimmel London VIP Collective
Rimmel London ogłasza współpracę z Roxie Węgiel-Mglej – utalentowaną artystką młodego pokolenia, która inspiruje autentycznością i odwagą w wyrażaniu siebie. Fani wokalistki i kosmetyków marki mogą się spodziewać licznych kampanii w mediach społecznościowych oraz kreatywnych inicjatyw. To przełomowy moment w historii Rimmel London.
Roxie Węgiel-Mglej dołączyła do prestiżowego grona Rimmel London VIP Collective, stając się pierwszą polską gwiazdą w tej międzynarodowej grupie talentów. W ramach strategii „Live Your London Look” Rimmel London podkreśla, jak ważny jest indywidualizm i pewność siebie, a wartości te doskonale reprezentuje Roxie. Od początków swojej kariery artystka pokazuje, że klucz do sukcesu to konsekwencja, kreatywność i wiara w swoje możliwości. – Wizerunek jest formą wyrazu, ale też częścią mojej tożsamości, zarówno na scenie, jak i poza nią – mówi Roxie Węgiel-Mglej, dodając: – Kilka lat temu uznałam, że sama będę go kreować i przeszłam widoczną przemianę. A nie było to łatwe, bo publiczność poznała mnie jako 12-latkę. Droga od tzw. grzecznej dziewczynki do dojrzałej i nie zawsze grzecznej (śmiech!) kobiety była wyzwaniem. Chciałam być w zgodzie ze sobą. Otworzyłam się na świat i pozwoliłam się poznać taką, jaka jestem.
Roxie Węgiel-Mglej wytrwale rozwija swoją karierę – od wygranej w „The Voice Kids” i triumfu na Eurowizji Junior, po wydanie dwóch świetnie przyjętych albumów i wielu singli cieszących się ogromnym uznaniem. Niedawno osiągnęła kolejny sukces, debiutując na międzynarodowej scenie z utworem, który znalazł się na globalnej playliście New Music Friday na Spotify.
Jakie działania zaplanowano w ramach współpracy z piosenkarką? Pierwsza kampania Roxie dla Rimmel London ruszy już w marcu i będzie promować nową pomadkę Thrill Seeker Lip Latex. Produkt wyróżnia się intensywnym kolorem i połyskiem, a jego formuła została wzbogacona o aloes, kwas hialuronowy i witaminę E.
Nie zabraknie również licznych aktywności w social mediach oraz inicjatyw łączących świat muzyki i makijażu. Produkty marki, promowane przez nową ambasadorkę, dostępne będą w sieciach Rossmann, Hebe i Super-Pharm.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.