W wyłożonym czarnym marmurem lokalu można spróbować najwyższej jakości kawy oraz lokalnych wypieków. Miejsce sprawdzi się z pewnością podczas rozpoczynającego się właśnie tygodnia mody.
Minimalistyczne wnętrze oświetlone neonowym światłem, wyłożony czarnym marmurem bar i dwa duże lustra – kawiarnia Saint Laurent to zaproszenie do estetycznego uniwersum marki. Nowy lokal otworzył swoje podwoje przy ulicy Saint Honoré w prestiżowej dzielnicy Paryża, niedaleko ogrodów Tuileries. W menu znajdziemy różne wariacje kawowe (przygotowane na słynnym już ekspresie Faema 61), podawane w kubkach z logo domu mody oraz francuskie wypieki i słodkości.
Kawiarnia zostanie otwarta w Saint Laurent Rive Droite, czyli przestrzeni kreatywnej i zarazem concept storze, powstałym z inicjatywy dyrektora kreatywnego marki, Anthony’ego Vaccarello. W sklepie znajdziemy m.in. kolekcję vintage winyli, plakaty z muzami marki (w tym z Anją Rubik i Kate Moss), wybrane akcesoria, a nawet meble i dekoracje do domu. Na dodatek na każdego, kto zajrzą do kawiarni, żeby złapać kawę na wynos, na kubku czeka kod QR z dostępem do muzycznej playlisty marki.
Lokal otwarto w sam raz na rozpoczynający się paryski tydzień mody. Prognozy pogody nie są optymistyczne, dlatego entuzjastom mody bez wątpienia przyda się kubek równie gorącej, co luksusowej kawy.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.