Polska marka Soap for Globe, która zadebiutowała w pandemii szamponami i odżywkami do włosów w ekologicznych kostkach, kontynuuje rozbudowywanie portfolio zgodnie z duchem zero waste, wprowadzając pielęgnujące kostki do mycia całego ciała.
Anna Komierowska-Szweycer i Aleksandra Klaman, czyli duet stojący za polską marką Soap for Globe, zachęca do ponownego docenienia niespiesznych kąpielowych rytuałów sprzed epoki dominacji żeli pod prysznic. Inspirując się najprostszym i najbardziej podstawowym, a przy tym niezbędnym kosmetykiem w łazience, marka Soap for Globe stworzyła kostki myjące do ciała o pielęgnujących właściwościach. Ich głównym składnikiem jest regenerujące masło shea, bogate w witaminy E (chroni skórę i opóźnia procesy starzenia), A (pomaga w utrzymaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia skóry) i F (odbudowuje ochronną warstwę lipidową skóry). Jak podkreślają twórczynie, kostką można umyć się od stóp do głów, bo ze względu na swoją delikatność świetnie sprawdzi się też w oczyszczaniu twarzy.
Nowe kostki myjące występują w aż siedmiu rodzajach. To beżowa Natural z masłem shea i olejkiem kokosowym, żółta Purifying z masłem shea i olejem słonecznikowym, biała Hypoallergenic z minimalną ilością składników, niebieska Kids Care z masłem shea, zielona Rich z masłem shea i oliwą z oliwek, pomarańczowa Delicate z olejkiem migdałowym oraz peelingująca Wash & Scrub ze skałką wulkaniczną. Aksamitna kremowa formuła kostek w kontakcie z wodą zmienia się w jedwabistą pianę, która przyjemnie oczyszcza skórę i otula zmysłowym zapachem. Sam kontakt kostki z ciałem jest jak troskliwy dotyk.
Marka tworzona w duchu zero waste zachęca, do rezygnacji z plastiku, gdy tylko jest to możliwe. Nowe kostki chwalą się podobną wydajnością do szamponów i odżywek, co oznacza, że pozwalają zaoszczędzić ok. 3 butelek płynnego produktu. Jak podpowiadają założycielki marki, wystarczy przemnożyć tę cyfrę przez wszystkich żyjących na „globie”, by zobaczyć siłę zmiany w skali makro – ta robi wrażenie.
Wszystkie produkty dostępne są na soapforglobe.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.