Sukienka, w której poznałaś miłość życia, koszula, w której zdobyłaś pracę marzeń, szalik, którym w geście troski owinęła cię ukochana babcia. Zalando przypomina, że ubrania to ważna część naszego życia – nośniki wspomnień i emocji. O ich sentymentalnej wartości warto pamiętać nie tylko podczas sezonowych porządków w szafie, lecz także podczas obdarowywania innych prezentami.
Choć to gwiazdkowa kampania, jej głównym bohaterem są emocje. – Ideą świątecznej edycji jest pokazanie, jak ubrania z przedmiotów codziennego użytku zmieniają się w skarby o sentymentalnej wartości. Miłość, którą czujemy, nie jest zawarta w samym przedmiocie, ale w sytuacjach, które z nim przeżyliśmy, lub w osobie, która nam go podarowała. Ponieważ okres świąteczny jest czasem spotkań i prezentów, chcieliśmy zainspirować naszych klientów, aby zobaczyli, że odzież może być czymś więcej niż „tylko ubraniami” – może być również ciepłymi wspomnieniami – tłumaczy Sara Spannar, wiceprezeska marketingu Zalando.
W spocie pt. „Liczą się tylko chwile”, w którym w tle pobrzmiewa piosenka „Dreams” zespołu The Cranberries, możemy oglądać migawki z codziennych chwil, w których bliscy sobie ludzie dzielą się uczuciami za pomocą drobnych gestów. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez fotografkę Nadine Ijewere, a za kamerą stanął reżyser Anton Tammi.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.