W 1995 roku Kate Moss i Johnny Depp są najgorętszą parą show-biznesu, magazyn „People” ogłasza Brada Pitta „Najseksowniejszym mężczyzną świata”, a „Braveheart” z Melem Gibsonem zdobywa Oscara. W tym samym czasie we Włoszech powstaje marka Liu Jo, a klan Kardashianów powiększa się o pierwszą córkę Kris i Bruce’a Jennerów, Kendall. Nieco ponad dwie dekady później będzie jako supermodelka podbijać wybiegi. Włoski gigant i amerykańska modelka 25. urodziny świętują wspólną kampanią, którą promuje hasztag #Bornin1995.
Liu Jo w kolejną dekadę wchodzi z nową komunikacją marketingową. Doskonale znając upodobania swoich klientek, ich zainteresowania i styl życia, tworzy przekaz, który ma wykraczać poza modę. Skupiona na szeroko pojętym stylu życia strategia, w której tradycyjna kampania zostanie wzmocniona o cyfrowy wymiar, ma łączyć przeciwności, odpowiadać na potrzeby klientek w różnym wieku, a w teraźniejszości łączyć motywy z przeszłości i przyszłości.
Twórcy marki Liu Jo takiego łącznika upatrują także w Kendall. Zachwycają się jej ponadczasowym wdziękiem, osobistym stylem, w którym z gracją lawiruje między estetyką vintage, normcore’em i futuryzmem, i nazywają ją „współczesną ikoną modelingu”.
Do stylu Kendall, a także wszystkich inspirujących się nią dziewczyn, nawiązuje też nowa kolekcja marki. Są tu skórzane szorty z wysoką talią, które nosi się z botkami i żakietem, obcisłe sukienki-tuby, a także denim farbowany metodą tie dye. Zobaczcie, jak supermodelka wypadła w filmie promującym kampanię #Bornin19.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.