Muzyczne spotkania z influencerami, stylowe ubrania i dodatki oraz przysmaki prosto z Korei – wyjątkowe tournée CCC, które odbyło się w ramach akcji Back To School, przyciągnęło tysiące młodych fanów.
Tylko jednego dnia szczeciński sklep CCC odwiedziło ponad trzy tysiące osób, przeszło dwa tysiące zawitało do salonów marki w Katowicach i Wrocławiu, tyle samo w Poznaniu, Łodzi i Warszawie. To wszystko dzięki CCC K-POP Tour, wyjątkowemu cyklowi muzycznych spotkań z udziałem influencerów marki.
Historia K-popu rozpoczęła się w Korei Południowej. Unikatowy gatunek muzyczny, który szturmem podbił serca nastolatków na całym świecie, łączy klasyczny pop z muzyką dance, hip-hopem, jazzem, a nawet elementami muzyki klasycznej i opery. Koreańskie zespoły, na czele z BTS i Blackpink, momentalnie zyskały status największych gwiazd współczesnej muzyki.
Nic więc dziwnego, że gdy CCC ogłosiło start tournée w rytmie k-popu, przed sklepami ustawiły się kolejki. W ramach K-POP Tour, będącego częścią szerszej kampanii Back To School, młodzi fani mieli okazję spotkać się ze znanymi influencerami – TikTokerką Leną Moonlight, Instagramerką Julią Kosterą i YouTuberem, Dominikiem Rupińskim. Wyjątkowi goście nie tylko opowiadali o kulisach pracy i odpowiadali na pytania fanów, ale też zaprezentowali inspirowane K-popem stylizacje od Sprandi i innych sportowych marek.
Na uczestników czekały stylowe ubrania i dodatki, limitowane K-POP boxy oraz buble tea od Tian Fun, czyli słodki napój na bazie herbaty, mleka i karmelizowanych perełek tapioki, który za sprawą TikToka pokochał cały świat.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.