Siła mody zbliża do siebie ludzi. Projektant, artysta, DJ i doradca kreatywny Heron Preston podjął współpracę z marką H&M. Debiutancka kolekcja H2 rozpoczynająca nowy wspólny rozdział ujrzy światło dzienne już 14 marca.
Wspólne wartości połączyły artystę Herona Prestona z marką H&M. To kreatywne partnerstwo przewidziane zostało jako wieloletnia współpraca, a jej pierwszym rozdziałem jest kolekcja H2 autorstwa Prestona. Partnerstwo nie kończy się jednak na projektowaniu ubrań. Kolekcje sezonowe to jedno, drugie – doradztwo kreatywne, a także wzmacnianie pozycji młodych talentów w ramach programu innowacji o obiegu zamkniętym.
Idee stojące za współpracą Herona Prestona i H&M
Kolekcja H2 to nie tylko debiut Herona Prestona w ramach działań z H&M, lecz także nowe otwarcie – współpraca, w której produkt, ludzie i proces odgrywają równorzędne role we wprowadzaniu w życie wspólnych wartości Heron Preston i H&M. Nowa linia ubrań jest przejawem wieloaspektowej wizji, wywodzi się z DNA Prestona, ale też inspirowana jest stylem ludzi spotykanych na ulicach Nowego Jorku. Ma być wyjątkowa, ale zarazem użyteczna, wszechstronna, trwała, dopracowana w każdym detalu. Promująca ją kampania podkreśla te wartości, jak i moc międzyludzkich więzi, siłę mody, która potrafi zbliżyć nas do siebie. W kampanii zamiast udzielać odpowiedzi zadawane są pytania, co ma inspirować do dialogu, więzi i jedności. – Na tym polega siła mody: zbliża nas do siebie, inicjuje rozmowy, kwestionuje pomysły i kreuje nowe wizje lepszej przyszłości – mówi Heron Preston, która wystąpi w kampanii.
Co znajdziemy w kolekcji H2 Herona Prestona dla H&M?
Bazą kolekcji są charakterystyczne dla Prestona dwustronne kurtki bomberki, topy z długim rękawem z hasłem „UNITY”, dwustronne bluzy z kapturem wykonane z grubej bawełny, spodnie z nadrukami, szorty sięgające kolan czy topy. H2 to także biżuteria i akcesoria, np. czy czapki z daszkiem. Wszystkie elementy są uniseksowe.
– Wierzę, że jest to kolekcja, którą można bezproblemowo połączyć z istniejącą już garderobą każdego z nas. Chodzi o to, aby podkreślić indywidualność poprzez kody projektowe, kroje, kształty i style, z którymi każdy na świecie może się utożsamić. Widzimy, jak prawdziwi ludzie noszą ubrania i dostosowują je do swojego stylu osobistego – mówi Heron Preston.
H2 EXCHANGE szansą dla młodych projektantów z Nowego Jorku
Współpraca z Heronem Prestonem to także start projektu H2 EXCHANGE, który rozpoczyna się od otwartego zaproszenia dla młodych projektantów z Nowego Jorku do ubiegania się o udział w programie na stronie h2-exchange.com. Celem konkursu jest wyłonienie trzech osób, które będą współpracować z Heronem Prestonem przy tworzeniu wyjątkowej kolekcji z recyklingu, opartej na ubraniach podarowanych z osobistych szaf w całym Nowym Jorku. Publiczność zostanie zaproszona do przekazywania ubrań na rzecz H2 EXCHANGE w dniach 8–10 marca pod adresem 25 Howard Street w SoHo w Nowym Jorku. Darowizny zostaną nagrodzone imiennymi tokenami, dającymi priorytetowy dostęp do wydarzeń w studiu EXCHANGE, możliwość zakupu dzieł z kolekcji EXCHANGE oraz zniżki na kolekcje sezonowe H2. Celem projektu jest zaangażowanie jak największej liczby osób, zarówno twórców, jak i klientów, do uczestniczenia w modzie cyrkularnej i utrzymywania ubrań w obiegu tak długo, jak to możliwe.
Debiutancka kolekcja H2 pojawi się w wybranych sklepach stacjonarnych i na hm.com 14 marca 2024 r.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.