Gwiazdy wybiegów w nowej kampanii Reserved
Adesuwa Aighewi, Saskia de Brauw, Sara Grace Wallerstedt, czy Rockwell Hardwood. W nowym sezonie polska marka sięga po gorące nazwiska, prezentując kolekcję, która składa hołd sile osobowości.
Adesuwa Aighewi to objawienie ostatnich lat. Czarnoskóra amerykańska modelka o chińsko-nigeryjskich korzeniach weszła w świat mody, żeby zarobić na staż w NASA, jednak szybko stała się twarzą kampanii takich marek jak Chanel, Michael Kors, czy Alexander Wang. Od kilku sezonów rewolucjonizuje branżę, wprowadzając nowe kanony piękna. Intrygująca androgeniczną urodą Saskia de Brauw, choć skończy w tym roku 39 lat, nie zwalnia tempa. Zjawiskowa Holenderka regularnie chodzi w najlepszych pokazach (np. Givenchy czy Haider Ackermann), występuje na okładkach najważniejszych magazynów (m.in. ”Vogue” czy ”Porter Magazine”) i bierze udział w prestiżowych kampaniach (np. Hugo Boss). Trzecią muzą Reserved jest młodziutka Sara Grace Wallerstedt. Pochodząca z Teksasu rudowłosa piękność to uosobienie świeżości i dziewczęcości, doceniona przez takie marki jak Dior czy Alexander McQueen. 20-letnia modelka może pochwalić się też wysoką pozycją w rankingu opiniotwórczego portalu models.com, co wróży świetlaną przyszłość. Wreszcie twarz męskiej kolekcji: zawadiacki Rockwell Hardwood. W mijającym sezonie mogliśmy zobaczyć go m.in. na pokazie takich marek jak Bottega Veneta, Thom Browne czy Givenchy.
Sięgając po modeli reprezentujących różne kultury, typy urody i generacje, marka deklaruje otwartość i egalitaryzm. Temu przesłaniu odpowiadają wyraziste stylizacje Eweliny Gralak, która podkreśliła indywidualny styl i charakter bohaterów. Miękki sweter, czy wzorzysta koszula w stylu lat 80. wpisują się w nową,wrażliwą męskość, a szerokie w spodnie z wysokim stanem grają wizerunkiem nowoczesnej dynamicznej kobiecości.
Zdęcia zostały zrealizowane przez londyński duet fotografów Frankiewicz & Rozniata.