Dwadzieścia lat temu z okolic źródeł bijących na południu Polski, dokładnie pod Iwoniczem-Zdrojem, „wypłynęły” na szerokie wody pierwsze kosmetyki marki Iwostin. Dziś firma obchodzi jubileusz, który postanowiła uczcić w wyjątkowy sposób.
Dwudzieste urodziny to okazja nie tylko do wielkiej celebracji dotychczasowych sukcesów, ale także do otwarcia się na nowe wyzwania. Dlatego uroczyste, wieczorne spotkanie, które odbyło się w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w warszawskim B’Fort, rozpoczęła Małgorzata Rokicka, Category Manager Iwostin, która opowiedziała o historii marki i zapowiedziała nową linię przeciwstarzeniową Age Lift.
Następnie Izabela Norin, technolog z laboratorium Perrigo, przedstawiła najważniejsze składniki nowej linii i omówiła badania potwierdzające skuteczność substancji aktywnych wykorzystanych w formułach produktów: czterech wariantach kremów (na dzień i na noc dla dwóch typów cer – suchych oraz mieszanych w kierunku tłustych) i jednego serum.
Wisienką na urodzinowym torcie był występ Pauliny Smaszcz – dziennikarki, doktorki nauk społecznych i ambasadorki nowej linii kosmetyków Iwostin. Gościni opowiedziała o kobietach w średnim wieku – ich roli w społeczeństwie, samopoczuciu i postrzeganiu samych siebie na różnych etapach życia. Linia Age Lift wydaje się idealną kosmetyczną odpowiedzią na ich potrzeby. I za to właśnie między innymi został wzniesiony urodzinowy toast.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.