
„Torebki bez ograniczeń” – hasło, które jawi się jako spełnienie marzeń większości kobiet, tym razem zostało motywem przewodnim nowej kampanii Zalando. W sesji poświęconej dodatkom z kategorii premium udział wzięła Kasia Sokołowska, która stanęła przed obiektywem Zuzy Krajewskiej.
Spośród 300 marek premium dostępnych na platformie Zalando, aż 50 ma w swojej ofercie torebki. I to właśnie im poświęcona została najnowsza kampania, do której udziału zaproszono znaną reżyserkę pokazów mody w Polsce – Kasię Sokołowską.


Utrzymana w eklektycznej stylistyce i żywej kolorystyce sesja nie tylko świetnie koresponduje z odważnym stylem, z jakiego znana jest Sokołowska, ale przede wszystkim eksponuje produkt: najmodniejsze w tym sezonie torby-siatki, koszyki w stylu Jane Birkin, pojemne skórzane worki z bambusowymi rączkami, eleganckie modele na łańcuszku czy kolorowe i bogato zdobione propozycje włoskich marek – Pinko, Coccinelle czy Love Moschino. Kampanię sfotografowaną przez Zuzę Krajewską, uzupełnia specjalna podstrona, na której zainteresowani znajdą nie tylko selekcję torebek Kasi Sokołowskiej, ale także ubrania i pozostałe dodatki wykorzystane w sesji: kombinezon w abstrakcyjne wzory, lakierowany trencz czy dżinsową kurtkę w stylu lat 90.

Sonia Rykiel powiedziała kiedyś, że „jedna torebka jest w stanie odmienić cały strój”. Po co jednak ograniczać się do jednej, skoro można mieć ich zdecydowanie więcej?
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.