Wyraź swoje piękno z Zalando
Piękno ma wiele twarzy. „Wyglądaj tak jak lubisz” – głosi spot reklamowy Zalando, którym platforma zakupowa promuje najnowszą kategorię produktów, czyli Beauty.
– Wprowadzenie kategorii Beauty w Zalando było dla nas naturalnym krokiem, aby stać się pierwszym wyborem klientów podczas zakupów modowych i lifestyle’owych – twierdzi Pamela Wade-Lehman, Head of Beauty w Zalando. Zakupowy gigant pod koniec zeszłego roku rozszerzył swoją ofertę w Polsce oraz w Austrii o produkty do pielęgnacji ciała, włosów oraz do makijażu. Wcześniej testował takie rozwiązanie w Niemczech oraz w stacjonarnym showroomie Zalando Beauty Station w Berlinie, gdzie klienci wciąż mogą testować i kupić produkty aż 75 marek kosmetycznych.
Zalando, które jeszcze dekadę temu wydawało się szalonym pomysłem dwóch kolegów z uczelni, dzisiaj jest międzynarodową platformą zakupową, dla której satysfakcja klienta jest na pierwszym miejscu. – W trakcie rozmów z naszymi Klientami zdaliśmy sobie sprawę, że piękno jest dla nich czymś bardzo indywidualnym i osobistym – mówi Jonny Ng, Director Marketing Strategy & Campaigns w Zalando. Dlatego kampania promująca produkty Beauty ma zachęcać do eksponowania swojego stylu i osobowości. Wyrażanie swojego piękna nie powinno być bowiem podyktowane oczekiwaniami innych. Prawdziwe piękno zaczyna się wtedy, gdy koncentrujemy się na sobie.
W spocie reklamowym pojawiają się więc nie tylko modele i modelki, ale także osoby niezwiązane z modelingiem. Udowadniają, że piękno ma wiele twarzy i nie da się go w żaden sposób zaszufladkować. Marta Gawron, Nadine Leopold, Anuthida Ploypetch, Cajsa Wessberg, Charli Howard i Marvin Durell zostali zaproszeni na sesję zdjęciową do londyńskiego studia. Przed rozpoczęciem prac poproszono ich o samodzielne poprawienie fryzury i wykonanie ulubionego makijażu. Nie wiedzieli jednak, że cały czas filmują ich ukryte kamery. Utrzymany w naturalnym klimacie spot prezentuje członków ekipy sprawdzających odcienie szminek i podkładów, testujących kremy i balsamy, a także starannie układających włosy z użyciem dostępnych na Zalando produktów.
Na platformie znajdziemy kosmetyczne propozycje od 250 marek, wśród których znajdują się te dobrze znane jak np. Clinique czy M.A.C., jak i te bardziej niszowe. Co więcej, niemiecki gigant już zapowiada nowości i rozbudowanie bazy o produkty NYX, Oribe czy Bumble and Bumble.