Premierowo na Vogue.pl: nowa kampania marki Wishbone
– W tym sezonie składamy hołd silnej kobiecie, która jest muzą dla samej siebie – mówią Daga Sierańska i Zuza Krasnodębska, założycielki i projektantki marki Wishbone. Najnowsza kampania to pochwała prostoty. Prezentujemy ją jako pierwsi.
Fanki kochają ich delikatne naszyjniki, pasujące do prowansalskiego stylu medaliki, złote sygnety, a od zeszłego sezonu także przeciwsłoneczne okulary – w grubych oprawkach, lekko kocie, w sam raz do eleganckich i casualowych stylizacji. One same mówią, że w biżuterii najbardziej fascynuje je jej prostota i to „jak znaczący wpływ na kobietę i jej spojrzenie może mieć dodatek zamknięty w prostym projekcie“. Daga Sierańska i Zuza Krasnodębska, założycielki i projektantki marki Wishbone, doskonale wiedzą, że minimalizm często ma siłę większą niż nawet najbardziej odważna ekstrawagancja. W krótkim czasie stworzyły koncept, który nie narzuca gotowych rozwiązań. Zamiast tego zachęca, by do biżuterii podchodzić jako do kolejnej formy autoekspresji, czerpać z niej w sposób twórczy i w zgodzie z własnym „ja“.
– Kobieta naszej marki jest dzika w miłości, niezależna w życiu, twórcza i nieprzewidywalna – mówią projektantki. Dodają też, że w tym sezonie jest swoją własną muzą. Czy oznacza to, że ich nowa kolekcja skierowana jest jedynie do najbardziej świadomych i pewnych siebie kobiet? I tak, i nie. Coś dla siebie znajdą w niej bowiem zarówno klientki o jasno określonym stylu, jak i te, które dopiero go poszukują.
Oszczędność formy, jaką można przypisać nowym projektom marki, ma jeszcze jedną ważną zaletę: czyni je wyjątkowo uniwersalnymi. Złote medaliki można nosić pojedynczo lub warstwowo, a także mieszać z delikatnymi łańcuszkami o różnych długościach, pierścionkami i sygnetami ozdabiać kilka palców, a kolczyki w kształcie kół zestawiać z drapieżnymi nausznicami. Wszystkie chwyty dozwolone!