Polskie marki Lancerto, La Mania, Kazar Studio i YES stworzyły limitowane kolekcje dla Zalando. „Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu” to hasło nowej kampanii.
Zalando rusza z nową kampanią, która z dumą przedstawia polskie marki pod hasłem „Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu”. Aby opowiedzieć o modzie, która jest nam najbliższa, Zalando osadza ją w kontekście relacji rodzinnych i prezentuje projekty podczas tradycyjnych polskich imienin.
Marki Lancerto, La Mania, Kazar Studio i YES przygotowały limitowane kolekcje dostępne wyłącznie na platformie Zalando
Lancerto prezentuje męskie klasyki, łącząc styl smart casual z nowoczesnym wzornictwem i najwyższej jakości tkaninami. – Materiały, z których szyjemy, są na tyle wytrzymałe, że będą służyć latami – mówi Michał Grochala, Brand Manager marki.
La Mania, znana z wysokiej jakości basików, przedstawia kapsułową kolekcję stworzoną z myślą o kobietach ceniących sobie unikalny styl i wysoką jakość wykonania. Każdy element, od oversize’owych kurtek po idealnie skrojone kombinezony, jest wyrazem ponadczasowej elegancji i wszechstronności.
Kolekcja „Beyond Season” Kazar Studio to oda do uniwersalnego stylu. Kowbojki z woskowanej skóry, eleganckie torebki oraz nieoczywiste klapki na obcasie będą stylowym akcentem w każdej garderobie. To doskonałe propozycje dla osób, które cenią klasykę i stawiają na ponadczasowy design.
Debiutująca na Zalando marka biżuteryjna YES przywołuje w kolekcji „Halo” ducha postmodernistycznego projektanta Ettore Sottsassa. Okrągłe kształty nawiązują̨ do symboliki wewnętrznej aureoli – świetlistej energii, która promieniuje od środka, dodając noszącym pewności siebie. Kolekcja stworzona przez Kasię Bukowską jest przeznaczona dla współczesnych kobiet.
Kampanii Zalando towarzyszy raport „Polska moda na europejskim wybiegu”
Kampanię uzupełnia raport „Polska moda na europejskim wybiegu”, który podkreśla rosnące znaczenie polskich marek w Europie oraz ich popularność wśród konsumentów. Ponad połowa Polaków deklaruje, że kupuje produkty polskich projektantów modowych co najmniej kilka razy w roku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.