Premierowo na Vogue.pl: Letnia odsłona marki Wishbone
Już kampania Wishbone na wiosnę-lato 2019 zapowiadała poszerzenie oferty marki, która największą popularność zdobyła dzięki złotym medalikom i sygnetom. Nowe propozycje, wśród których na pierwszy plan wysuwa się biżuteria z muszelek i pereł, projektantki prezentują tym razem w jeszcze innej odsłonie. W letniej sesji zdjęciowej główną rolę odgrywa naturalne piękno.
Cienkie naszyjniki z małych pereł występują w wersji solo lub w połączeniu z charakterystycznymi już dla marki Wishbone medalikami. Złote, inspirowane naturą wisiorki przeznaczone są do tego, by nosić je warstwowo i w różnych konfiguracjach. A pierścionki, niby delikatne, są na tyle wyraziste, że odmienią każdą stylizację. Projektantki Wishbone nową kolekcją wychodzą nieco poza strefę komfortu. I proponują modele idealne na wakacje.
Jak przystało na Wishbone, najnowsza sesja wizerunkowa to proste kadry, na których równie dużą rolę, co biżuteria, odgrywa naturalne piękno i niczym niezmącony spokój. Projektantki wiedzą, że minimalizm często ma siłę większą niż największa nawet ekstrawagancja. I są bardzo konsekwentne we wcielaniu swojej wizji w życie.